Szkolenia odbywają się stacjonarnie – Urząd Dzielnicy Praga-Południe m.st Warszawy, ul. Grochowska 274, sala 305, III piętro lub DBFO, ul. Grochowska 262, sala konferencyjna.
Dzięki szkoleniom:
Zapisz się na aktualne szkolenia
Prowadzący

Kama Kotowska – jak mówi o sobie „Kreatywna MacGyverka”, dla której innowacja i nieszablonowe myślenie to codzienność. Kreatywność to jej najmocniejsza strona – im więcej dla niej przestrzeni, tym chętniej podejmuje wyzwania.
Występuje na konferencjach, prowadzi webinary i szkolenia, pisze artykuły, nieustannie udowadniając sobie, że wie, czego jeszcze nie wie. Uwielbia łączyć kropki – i tworzyć z nich całe obrazy.
Jej zawodowa ścieżka to nieustanna podróż przez świat innowacji, kreatywności i danych. Wierzy, że skuteczna komunikacja to nie tylko narracja, ale także zestaw umiejętności i narzędzi, które pozwalają budować autentyczne relacje. Pomaga innym odkrywać potencjał komunikacyjny, rozumieć mowę ciała oraz wykorzystywać psychologię i humor do dzielenia się wiedzą i realizowania celów.
Specjalistka od Behavior-Led Marketingu, która łączy kreatywność z analityką behawioralną i danymi. Poszukuje nieszablonowych sposobów komunikacji, które przekładają się na efektywny rozwój biznesu.
Szanowni Państwo,
w imieniu Tomasza Kucharskiego, Burmistrza Dzielnicy Praga-Południe, integratora przedsiębiorczości Urzędu Dzielnicy Praga-Południe 4P Prasko Południowa Przestrzeń Przedsiębiorczych oraz realizatora zadania – Youth Business Poland, zapraszamy na kolejne bezpłatne szkolenie, tym razem w formie warsztatu:
„Siła historii – jak storytelling buduje markę, firmę i przyciąga klientów”
Korzyści dla przedsiębiorców:
· Nauczysz się mówić tak, żeby chcieli słuchać.
· Zdobędziesz przewagę konkurencyjną dzięki skutecznemu storytellingowi.
· Poprawisz sprzedaż swoich produktów i usług poprzez angażujące historie.
· Opanujesz sztukę komunikowania wartości w sposób, który przyciąga klientów.
· Dowiesz się, jak budować autentyczną narrację marki.
Agenda szkolenia:
· Wprowadzenie do storytellingu – czym jest i dlaczego działa?
· Struktura dobrej historii – kluczowe elementy skutecznej narracji.
· Jak tworzyć historie, które budują markę i przyciągają klientów?
· Praktyczne ćwiczenia: tworzenie angażujących opowieści biznesowych.
· Case studies – jak firmy wykorzystują storytelling w komunikacji i sprzedaży.
· Sesja pytań i odpowiedzi oraz podsumowanie warsztatu.
Kiedy: 29 kwietnia 2025 roku, 10:00 – 14:00
Miejsce: DBFO, ul. Grochowska 262
Link do zapisów:
https://forms.gle/XPfACgsrNGF3RwNP7
Prosimy o punktualne przybycie, abyśmy mogli rozpocząć zgodnie z harmonogramem i zapewnić Państwu dostęp do wszystkich istotnych treści szkolenia od samego początku.
Osoby ze szczególnymi potrzebami mogą zgłaszać swoje potrzeby do dnia 5 kwietnia 2025 r. lub poprzez e-mail pragapoludnie.4P@um.warszawa.pl
Zapraszamy do śledzenia nas na FB, gdzie publikujemy treści związane z przedsiębiorczością oraz informujemy o terminach i tematyce kolejnych spotkań/szkoleń.
https://www.facebook.com/p/4P-Prasko-Poludniowa-Przestrzen-Przedsiebiorczych oraz https://www.facebook.com/p/YouthBusinessPoland